Joonatanin treenit
Sivu 1 / 1
Joonatanin treenit
Tuo Ivarille vihjaamani punnerrustreeni on ollut mulla käytössä satunnaisella on/off vaihteella vuodesta 2004. Nyt taas aktiivisesti noin vuoden verran, tosin muodossa 100 punnerrusta joka ilta. Ensin 10-15 lämmittelyksi, sitten maksimisarja, ja loput sadasta lyhyemmissä sarjoissa.
Parasta treeniä on ollut kuitenkin panssarilenkkeily.
Säästä riippumatta joka torstai (koska Throin päivä on miehekkäin viikonpäivä) kamat niskaan ja noin 30-40 minuutin hölkkälenkki. Syksystä 2013 alkaen pelkkä brigandiini ja kypärä = 11 kg. Loppukesästä 2014 mukaan pikkuveljen käsipanssareita = 15 kg ja tänään ekan kerran upouusilla cuisseilla ja polvisuojilla lähes täyskattavuus = 22 kg. Painon hidas lisääminen on vahvistanut kroonisesti kipeää polvea ja nyt olen päässyt polvituesta kokonaan eroon. Samalla on oppinut pukemaan aika tehokkaasti ja varustus saa enemmän käyttökertoja.
Kuvassa nykyinen lenkkivarustus.
On tullut kummaksuvia katseita.
Parasta treeniä on ollut kuitenkin panssarilenkkeily.
Säästä riippumatta joka torstai (koska Throin päivä on miehekkäin viikonpäivä) kamat niskaan ja noin 30-40 minuutin hölkkälenkki. Syksystä 2013 alkaen pelkkä brigandiini ja kypärä = 11 kg. Loppukesästä 2014 mukaan pikkuveljen käsipanssareita = 15 kg ja tänään ekan kerran upouusilla cuisseilla ja polvisuojilla lähes täyskattavuus = 22 kg. Painon hidas lisääminen on vahvistanut kroonisesti kipeää polvea ja nyt olen päässyt polvituesta kokonaan eroon. Samalla on oppinut pukemaan aika tehokkaasti ja varustus saa enemmän käyttökertoja.
Kuvassa nykyinen lenkkivarustus.
On tullut kummaksuvia katseita.
Joonatan K- Viestien lukumäärä : 27
Vs: Joonatanin treenit
28.11 - 2.12 Intensiivistä takomista. 1,5 ja 2 kg pajavasaroilla ainakin 100000 toistoa. Tuntuu muuten hauiksessa. Ja 3mm kypärä edistyy.
Joonatan K- Viestien lukumäärä : 27
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa