Extempore treeni huutelu ketju
4 posters
poistoon :: Harjoitukset :: PK-seutu
Sivu 1 / 1
Extempore treeni huutelu ketju
Hoi
Tähän ketjuun siis vakio keskiviikko ja sunnuntain ulkopuoliset treenit. Älä epäröi kysyä treeniseuraa vaikka olisit kuinka uusi tms. Varsinkin nyt syksyn alussa tuntuu olevan yhtä poikkeusta ja peruutusta, jotten tänne vaan kaikki treenihalut ja tarpeet.
Voi olla myös muita lajeja koskevia, tyyliin hei mennään tänään avoimiin paini, SCA tai vaikka boffaus treeneihin.
Tähän ketjuun siis vakio keskiviikko ja sunnuntain ulkopuoliset treenit. Älä epäröi kysyä treeniseuraa vaikka olisit kuinka uusi tms. Varsinkin nyt syksyn alussa tuntuu olevan yhtä poikkeusta ja peruutusta, jotten tänne vaan kaikki treenihalut ja tarpeet.
Voi olla myös muita lajeja koskevia, tyyliin hei mennään tänään avoimiin paini, SCA tai vaikka boffaus treeneihin.
Joni N- Viestien lukumäärä : 397
Vs: Extempore treeni huutelu ketju
Pääsiskö joku ensi viikolla arkipäivänä matsaamaan? Mieluiten haarniskassa, mutta pehmokamatkin käy. Keskiviikko ilta käy myös.
Sovitaan joku aika.
Ivar K- Viestien lukumäärä : 105
Oisko treenivastuksia 16.-18.1. päivällä tai 19.-23.1. iltaisin.
Lähen Saksan turnaukseen ensisijaisesti hilparilla jos vaan vasen hanska tulee postista tai saan lainaan?
Voidaan tarvittaessa ottaa pehmo tms. kamoissa, mutta mieluiten haarniskassa jos sulla vaan on?
Myös kaatamis ja pystyssäpysymis treeni kiinnostaa. Alkavan viikon vielä huilaan koska raju flunssa, mutta sitten.
Lähen Saksan turnaukseen ensisijaisesti hilparilla jos vaan vasen hanska tulee postista tai saan lainaan?
Voidaan tarvittaessa ottaa pehmo tms. kamoissa, mutta mieluiten haarniskassa jos sulla vaan on?
Myös kaatamis ja pystyssäpysymis treeni kiinnostaa. Alkavan viikon vielä huilaan koska raju flunssa, mutta sitten.
Alustavasti santiksesssa matsitreenit keskiviikko iltana. Ainakin minä ja Iivari. Itellä toive haarnikasta ja hilpari kaadoista.
Tarkkaa aikaa? Voisin tulla mukaan helppimään, vaikka matsaamaan jos lainakamat löytyy. Voin tuoda sen kirveen ja nuijanpään samalla.
Robert N- Viestien lukumäärä : 52
Ikä : 30
Reilusti viiden jälkeen. Ivarilla loppuu työt vasta n. 17:00. Meen itekin saarelle vasta n. 17:00. Voin päästää sut portista samalla.
Olen portilla viideltä.
Robert N- Viestien lukumäärä : 52
Ikä : 30
Hoi!
Mä voisin tulla sinne treeneihin myös. Haen Ivarilta mun tilaukset mukaani ja voin vaikka auttaa samalla teitä haarniskan pukemisessa yms.
Mä voisin tulla sinne treeneihin myös. Haen Ivarilta mun tilaukset mukaani ja voin vaikka auttaa samalla teitä haarniskan pukemisessa yms.
Lauri S- Viestien lukumäärä : 67
17:15. Portille lähen N. 16:30 Larusta.
Similar topics
» Extempore vierailut tai treenit
» Banneri ja muu mainostavara ketju
» PK-seudun treeni kulttuurista
» Jonin treeni vinkit
» Banneri ja muu mainostavara ketju
» PK-seudun treeni kulttuurista
» Jonin treeni vinkit