BOTN 2015 Managerin tiedotteet
+2
Joni N
Ivar K
6 posters
poistoon :: Tapahtumat :: HMB :: 2015 BotN
Sivu 1 / 1
BOTN 2015 Managerin tiedotteet
Tähän ketjuun päivitän informaatiota reissuun liittyen. Velvoitan kaikki mukaan lähtijät seuraamaan vähintään tätä ketjua!
Ivar K- Viestien lukumäärä : 105
Vs: BOTN 2015 Managerin tiedotteet
BOTN on 7.-10.5.2015 Tsekeissä.
Suomen joukkueen kapteenin lausunto:
"Sitten vielä lisäinfoa itse BOTNiin. Suomi osallistunee tulevana vuonna todennäkköisesti myös 21v21 -sarjaan joko omana joukkueenaan tai yhdistelmäjoukkueena Tanskan/Ruotsin kanssa. 5v5-tiimissä olo ei ole este osallistua 21v21-sarjaan. Jokainen jolla on toimiva haarniska pääsee vähintään 21v21-joukkueeseen mukaan vuonna 2015."
"Sitten vielä lisäinfoa itse BOTNiin. Suomi osallistunee tulevana vuonna todennäkköisesti myös 21v21 -sarjaan joko omana joukkueenaan tai yhdistelmäjoukkueena Tanskan/Ruotsin kanssa. 5v5-tiimissä olo ei ole este osallistua 21v21-sarjaan. Jokainen jolla on toimiva haarniska pääsee vähintään 21v21-joukkueeseen mukaan vuonna 2015."
Tämän hetkinen suunnitelma ja sen vaihe:
Yksi pakettiauto ja perävaunu sekä kaksi kuskia vastaavat tavaroiden kuljettamisesta sekä IMCFään että BOTNiin. Kuljettajat ovat tiedossa. Pakettiautoksi ja perävaunuksi on varattu tällä hetkellä "huonot" vaihtoehdot. Jos tiedät mistä saisi käyttöön hyvän pakun tai hyvän (lukittavalla kuomulla varustetun) perävaunun ilmaiseksi tai halvalla, niin ilmoita siitä minulle. Varavaihtoehtona on ajoneuvon ja/tai perävaunun vuokraaminen joltain kaupalliselta toimijalta. Pakuasia on selvityksen alla, eikä siitä tarvitse huolehtia. Se toteutuu tavalla tai toisella ja kaikki tarpeellinen mahtuu kyllä mukaan. Lähtökohtaisesti pakuun otetaan teltat, aseet, panssarit ja muu tapahtumaan liittyvä materiaali. Kuitenkin pyydän kaikkia ymmärtämään, että oma sohva ei mahdu mukaan vaikka sitä haluaisikin käyttää tapahtumassa. Taisteluiden kannalta kriittinen materiaali priorisoidaan.
Jokainen henkilö vastaa matkastaan tapahtumapaikalle itse.
Tapahtumapaikalle otetaan 1-3 historiallista telttaa. Alustavasti teltat lainataan Maahinkainen ry:ltä. Telttojen määrä riippuu niiden koosta, pakun täyttöasteesta, saatavien telttojen määrästä ja lähtijöiden lukumäärästä ja telttatarpeesta.
Tapahtuman tarkka paikka Prahan sisällä ei ole vielä tiedossa! Praha on helkkarin iso miljoonakaupunki, joten yllätyksiä voi vielä tulla ja majoituksen varaaminen tässä vaiheessa on iso riski. Slava davai! Tarkoitukseni on vuokrata majoitukseksi asunto, jonne mahtuu monta yöpyjää (tuskin kuitenkaan aivan kaikki, joten kiinnostuneet ilmiantakaa itsenne aiheen ketjussa!), mutta suunnitelma tarkentuu kunhan saadaan tietää tapahtuman tarkka sijainti.
Halukkaita lähtijöitä on vielä kovin vähän, joten ilmaiskaa kiinnostuksenne!
Huomatkaa, että ainoa virallinen kanava jossa tapahtuu mitään virallista minun toimestani on tämä foorumi. Ei esimerkiksi facebook! Minä luen varmuudella vain sen, mikä on täällä. Välttykää pettymyksiltä ja käyttäkää tätä foorumia! Oikeasti!
Yksi pakettiauto ja perävaunu sekä kaksi kuskia vastaavat tavaroiden kuljettamisesta sekä IMCFään että BOTNiin. Kuljettajat ovat tiedossa. Pakettiautoksi ja perävaunuksi on varattu tällä hetkellä "huonot" vaihtoehdot. Jos tiedät mistä saisi käyttöön hyvän pakun tai hyvän (lukittavalla kuomulla varustetun) perävaunun ilmaiseksi tai halvalla, niin ilmoita siitä minulle. Varavaihtoehtona on ajoneuvon ja/tai perävaunun vuokraaminen joltain kaupalliselta toimijalta. Pakuasia on selvityksen alla, eikä siitä tarvitse huolehtia. Se toteutuu tavalla tai toisella ja kaikki tarpeellinen mahtuu kyllä mukaan. Lähtökohtaisesti pakuun otetaan teltat, aseet, panssarit ja muu tapahtumaan liittyvä materiaali. Kuitenkin pyydän kaikkia ymmärtämään, että oma sohva ei mahdu mukaan vaikka sitä haluaisikin käyttää tapahtumassa. Taisteluiden kannalta kriittinen materiaali priorisoidaan.
Jokainen henkilö vastaa matkastaan tapahtumapaikalle itse.
Tapahtumapaikalle otetaan 1-3 historiallista telttaa. Alustavasti teltat lainataan Maahinkainen ry:ltä. Telttojen määrä riippuu niiden koosta, pakun täyttöasteesta, saatavien telttojen määrästä ja lähtijöiden lukumäärästä ja telttatarpeesta.
Tapahtuman tarkka paikka Prahan sisällä ei ole vielä tiedossa! Praha on helkkarin iso miljoonakaupunki, joten yllätyksiä voi vielä tulla ja majoituksen varaaminen tässä vaiheessa on iso riski. Slava davai! Tarkoitukseni on vuokrata majoitukseksi asunto, jonne mahtuu monta yöpyjää (tuskin kuitenkaan aivan kaikki, joten kiinnostuneet ilmiantakaa itsenne aiheen ketjussa!), mutta suunnitelma tarkentuu kunhan saadaan tietää tapahtuman tarkka sijainti.
Halukkaita lähtijöitä on vielä kovin vähän, joten ilmaiskaa kiinnostuksenne!
Huomatkaa, että ainoa virallinen kanava jossa tapahtuu mitään virallista minun toimestani on tämä foorumi. Ei esimerkiksi facebook! Minä luen varmuudella vain sen, mikä on täällä. Välttykää pettymyksiltä ja käyttäkää tätä foorumia! Oikeasti!
Lisätkää tavara tarpeenne tohon taulukkoon https://docs.google.com/spreadsheets/d/1mdZumUlJOHqmUJluxKtQ6JNJe2k-RkddCt2uuTNRYeM/edit?usp=docslist_api Sekä muu data
Joni N- Viestien lukumäärä : 397
HOX! Varustekuljetus
Varustekuljetusvastaavan terveisiä:
Botnin ja IMCF:n varustekuljetus lähtee liikkeelle 28.2. Tätä ennen jokaisen on toimitettava kuljetukseen tuleva materiaalinsa allekirjoittaneen haltuun nimikoituna ja järkevästi pakattuna.
PK-seudulla varusteidenkeruutilaisuus ja pakkaustalkoo järjestetään lauantaina 25.4 treenien (jos on?) yhteydessä. Tämän jälkeen varusteet toimitetaan omatoimisesti Porvooseen tai sovitaan kuljetus lähiseudulta. Hätätapauksissa viimeisiä voi toimittaa kuljetukseen vielä lähtöpäivänä, mutta pyritään välttämään loppupaniikkeja.
Jyväskylän osasto kerää omat varusteensa sieltä tulevaan peräkärryyn ja saa kärryn toivon mukaan toimitettua esimerkiksi lauantain pakkaustalkoisiin.
Botnin ja IMCF:n varustekuljetus lähtee liikkeelle 28.2. Tätä ennen jokaisen on toimitettava kuljetukseen tuleva materiaalinsa allekirjoittaneen haltuun nimikoituna ja järkevästi pakattuna.
PK-seudulla varusteidenkeruutilaisuus ja pakkaustalkoo järjestetään lauantaina 25.4 treenien (jos on?) yhteydessä. Tämän jälkeen varusteet toimitetaan omatoimisesti Porvooseen tai sovitaan kuljetus lähiseudulta. Hätätapauksissa viimeisiä voi toimittaa kuljetukseen vielä lähtöpäivänä, mutta pyritään välttämään loppupaniikkeja.
Jyväskylän osasto kerää omat varusteensa sieltä tulevaan peräkärryyn ja saa kärryn toivon mukaan toimitettua esimerkiksi lauantain pakkaustalkoisiin.
Joonatan K- Viestien lukumäärä : 27
HUOMIO!
Haluan seuraavat tiedot JOKAISELTA joukkueen jäseneltä, oli sitten support tai fighter, lähetettynä sähköpostiin: pikullberg@gmail.com otsikolla "BOTN Oma Nimi"
Nimi
Rooli (support/fighter)
Tarkat tiedot siirtymisistä (esim. lennon numero, lähtöaika, saapumisaika, välilaskut jne.)
Tarkat tiedot majoittumisesta (paikka, aika jne.)
Sähköpostiosoite
Puhelinnumero
Allergiat
Lähiomainen ja yhteystiedot
Varusteiden kuljetus (mitä kulkee missäkin?)
Mahdolliset ongelmat (tässä vaiheessa)
Muut asiat, jotka mielestänne minun olisi hyvä tietää
VÄLITTÄKÄÄ TÄMÄ TIETO KAIKILLE! DEADLINE ON SUNNUNTAI 26.4.2015, SIIHEN MENNESSÄ HALUAN TIEDOT KAIKILTA!
Haluan seuraavat tiedot JOKAISELTA joukkueen jäseneltä, oli sitten support tai fighter, lähetettynä sähköpostiin: pikullberg@gmail.com otsikolla "BOTN Oma Nimi"
Nimi
Rooli (support/fighter)
Tarkat tiedot siirtymisistä (esim. lennon numero, lähtöaika, saapumisaika, välilaskut jne.)
Tarkat tiedot majoittumisesta (paikka, aika jne.)
Sähköpostiosoite
Puhelinnumero
Allergiat
Lähiomainen ja yhteystiedot
Varusteiden kuljetus (mitä kulkee missäkin?)
Mahdolliset ongelmat (tässä vaiheessa)
Muut asiat, jotka mielestänne minun olisi hyvä tietää
VÄLITTÄKÄÄ TÄMÄ TIETO KAIKILLE! DEADLINE ON SUNNUNTAI 26.4.2015, SIIHEN MENNESSÄ HALUAN TIEDOT KAIKILTA!
Jyväskylän varusteet tulee peräkärryn kanssa Helsinkiin lauantaina illasta tai sunnuntaina päivästä.
Juri L.- Viestien lukumäärä : 70
Onkos tossa muuten jo kaikki lähtijät https://docs.google.com/spreadsheets/d/1mdZumUlJOHqmUJluxKtQ6JNJe2k-RkddCt2uuTNRYeM/edit?usp=docslist_api ?
Pakuun liittyen ja muutenkin Merkkaa tavarasi riittävin osin, Varsinkin aseet, rondelit, kyynerkupit yms. helposti irtoavat osat.
Deadline on mennyt! Itse lähden keskiviikkoaamuna Puolaan, ja ennen sitä MINULLA ON PAKKO OLLA NUO TIEDOT VASTAANOTETTUNA JA KÄSITELTYNÄ! Älkää kusko mun muroihin!
Varustekuljetus lähtee tänään liikkeelle.
Kuljetuksen hinnaksi on nyt laskettu 60€ per hlö.
Maksuja otetaan vastaan tilille Nordea: FI10 1124 5000 4666 39
Saaja: Joonatan Kutilainen
Kiertueen jälkeen lasketaan mahdollisesti jäljelle jäävä tasaussumma, joka kerätään yhteisenä kolehtina.
Muistakaahan pitää huolta omista matkavakuutuksistanne, sillä selvisi että mun vakuutukset ei mitenkään kata koko köörin varusteita.
Kuljetuksen hinnaksi on nyt laskettu 60€ per hlö.
Maksuja otetaan vastaan tilille Nordea: FI10 1124 5000 4666 39
Saaja: Joonatan Kutilainen
Kiertueen jälkeen lasketaan mahdollisesti jäljelle jäävä tasaussumma, joka kerätään yhteisenä kolehtina.
Muistakaahan pitää huolta omista matkavakuutuksistanne, sillä selvisi että mun vakuutukset ei mitenkään kata koko köörin varusteita.
Just maksoin. Paljonkos väkeä on mukana paku jutussa?
Maksettu.
Lauri S- Viestien lukumäärä : 67
Passaako jos maksan kuun lopussa, kun silloin viimeistään tulee vähän isompi tili. Mulle pitäis vielä tulla vuoden alussa kärsityt sairaspäirärahat, mutta niiden tulemisessa on jo mennyt aika monta kuukautta, että en uskalla niistä luvata päivämäärää. Laitan kyllä aikaisemmin jos sattuvat laittamaan tilille kyhnyä.
Smoke2000- Viestien lukumäärä : 15
Hei te kaikki, jotka ette ole vielä maksaneet lahjamiekasta 5€ (ja muut, jotka olette minulle velkaa )
Tilinumeroni on: FI4280002917327776
Saaja: Ivar Kullberg
Viestikenttään: Oma nimi ja mistä on kyse. (Esim: Eero Esimerkki, Lahjamiekka)
Tilinumeroni on: FI4280002917327776
Saaja: Ivar Kullberg
Viestikenttään: Oma nimi ja mistä on kyse. (Esim: Eero Esimerkki, Lahjamiekka)
Passaa toki. Pistän maksettujen listaan varauksen.Smoke2000 kirjoitti:Passaako jos maksan kuun lopussa, kun silloin viimeistään tulee vähän isompi tili. Mulle pitäis vielä tulla vuoden alussa kärsityt sairaspäirärahat, mutta niiden tulemisessa on jo mennyt aika monta kuukautta, että en uskalla niistä luvata päivämäärää. Laitan kyllä aikaisemmin jos sattuvat laittamaan tilille kyhnyä.
Similar topics
» Managerin raportti
» Saula 2015, Viro, 5.9.2015
» BOTN 2015 palaute
» BotN 2015 jälkiraportointi
» Jerusalem, 13.-15.10.2015.
» Saula 2015, Viro, 5.9.2015
» BOTN 2015 palaute
» BotN 2015 jälkiraportointi
» Jerusalem, 13.-15.10.2015.
poistoon :: Tapahtumat :: HMB :: 2015 BotN