poistoon
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Vakuutukset

4 posters

Siirry alas

Vakuutukset Empty Vakuutukset

Viesti kirjoittaja Juri L. Ti Huhti 07, 2015 4:20 am

Tästä on asiasta on pidempi keskustelu facebookin puolella mutta kootaan tietoa tänne.

Jokaisella lajia aktiivisesti harrastavalla pitää olla vakuutukset kunnossa. Suomen turnauksissa ainakin, ja osassa ulkomaan turnauksia myös, järjestäjät tarkistavat ottelijoiden vakuutukset ennen kisoja. Ilman vakuutuksia ei ole kisoihin asiaa.

Itse oon keskittänyt vakuutus- ja pankkiasiat OP-pohjolaan ja sieltä sain hyvin kilpailukykyisen tarjouksen vakuutuksista. Suomen sisällä lajin treenin ja kisat kattava vakuutus on vuodeksi 118 euroa(30% alennus keskittämisestä) ja ulkomaan turnauksiin laajennettu matkavakuutus 51 euroa per kisat.

Laittakaa vakuutukset kuntoon. Kiitätte itseänne kun jotain sattuu.
Juri L.
Juri L.

Viestien lukumäärä : 70
Reputation : 26
Join date : 23.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vakuutukset Empty Vs: Vakuutukset

Viesti kirjoittaja Teppo H Ti Huhti 07, 2015 4:57 am

Tosiaan, vertailun vuoksi minulla ns. vakiokorvaussummilla ilman mitään keskitysbonuksia ja ilman invaliditeetti- tai kuolemakorvausta 149€/vuosi oli Pohjolan diili, ulkomaanreissut erikseen. Odottaa terveysselvityksen hyväksyntää. Ilmeisesti tätä ei edes kaikilta kysytty? Neutral Vaikuttaisi kuitenkin Pohjola hyvältä vaihtoehdolta tällä hetkellä. Turvaltakin olisi ilmeisesti lisätietoa verkkopalvelussa tarjolla urheiluvakuutuksesta, ei vaan sivusto toimi juuri nyt. Mutta jos edes hyväksyisivät, olisi hinta joka tapauksessa moninkertainen fysikaalisen hoidon kera.
Teppo H
Teppo H

Viestien lukumäärä : 96
Reputation : 14
Join date : 02.09.2014
Paikkakunta : Jyväskylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Vakuutukset Empty Vs: Vakuutukset

Viesti kirjoittaja Juri L. Ti Huhti 07, 2015 5:00 am

Kyllä munkin piti se terveysselvitys täyttää.
Juri L.
Juri L.

Viestien lukumäärä : 70
Reputation : 26
Join date : 23.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vakuutukset Empty Vs: Vakuutukset

Viesti kirjoittaja Ivar K Su Huhti 12, 2015 10:27 pm

OP Pohjola ei suostunut vakuuttamaan buhurtissa kilpailemista. Selvittivät lajia kolme päivää, jonka jälkeen vastasivat näin. Kannattaa tarkastaa omista papereista että kattaako vakuutus varmasti jos käy huonosti. Esimerkiksi miekkailuun tämä ei luultavasti mene.
IF vakuuttaa, mutta silloinkin pitää ottaa riskiluokka 3, eli taistelu, kamppailu ja itsepuolustuslajit

Ivar K

Viestien lukumäärä : 105
Reputation : 28
Join date : 19.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vakuutukset Empty Vs: Vakuutukset

Viesti kirjoittaja Teppo H Su Huhti 12, 2015 10:30 pm

Joo, päivityksenä tännekin että Pohjolalta ei lopulta kuulunut päätöstä ollenkaan minun osalta, mikä on vähän outoa. Laitoin sinne sitten asiakaspalveluun viestin että perun hakemuksen, koska If:istä sain sen tämän kattavan vakuutuksen.
Teppo H
Teppo H

Viestien lukumäärä : 96
Reputation : 14
Join date : 02.09.2014
Paikkakunta : Jyväskylä

Takaisin alkuun Siirry alas

Vakuutukset Empty Vs: Vakuutukset

Viesti kirjoittaja Joni N Su Huhti 12, 2015 11:14 pm

Mä käyn para-aikaa pohjolan kanssa neuvotteluja lajilisenssistä valon välityksellä. Jos asioitte pohjolaan tarkkana, että puhutte itsestänne ykstiyishenkilönä ei ry:n puolesta.
Joni N
Joni N

Viestien lukumäärä : 397
Reputation : 39
Join date : 18.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Vakuutukset Empty Vs: Vakuutukset

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa